14 november 2007

Nyårsrepris

Nu börjar mina och min T:s funderingar kring det kommande nyårsfirandet ta fart. Förra året var mitt firande oerhört urbant med mingelparty och gayklubb. Är det möjligtvis dags för ett lantligt firande i naturskön och anrik Bergslagsmiljö..?

Det spånas i alla fall kring en middag. Stockholm har varit på tal. Men på Solgården finns redan alla köksredskap och förmodligen mängder av fetaost, dessutom stolar och sängar till alla. GubbrocksPeppe är på förslag som DJ (om inte Isse kan komma, kanske lite väl sent att lyckas boka honom) och Cotton Eye Joe är första önskelåten som kommit in.

Hur ska du fira ditt nyår?

5 kommentarer:

Mattias sa...

på solis

Texas sa...

Jag brukar ju vara en succé-DJ som flera gånger jämförts med den briljante men något vidriga Terry. Även om jag anser att jag är snäppet vassare faktiskt...
Men hur kommer det sig att det kommit in ett önskemål som den tänkta skivvändaren inte fått sig till del..?
Jag har skickat ut en förfrågan till halva min telefonbok, hittills har det varit jakande svar och ett och annat religiöst utrop...

Anonym sa...

Hmm, om det blir en folksamling hos päronen kanske jag spenderar min tid där då, med tanke på att jag missar julens ståhej!

mareha sa...

hurra!! bara aron kommer så kommer jag!

Aron sa...

shamalacka jag är där.